C.d. Bielsko-Biała, 28.09.2002 r., Sobota

,,c.d. .... rozpłakałam się z tęsknoty i braku bliskich mi osób takich jak M, B, J, K i D. Znałam ich od urodzenia, ale kiedy mój T zginął w wypadku to się wszystko zmieniło. Pierwszy rok wszystko było ok, ale później coraz gorzej. M się zakochała w W.P. ojcu M, B i J, a jego żona była zazdrosna więc się kłucili. Tak wogóle to nasi rodzice też się już dlugo znają od czasu gdy moja M poznała T. Wtedy zaczęły się kłutnie C.L. mam K i D. Na dodatek dobra przyjaciółka M i siostra W.P nagadała jej że jak może rozbijać rodziny i od tego czasu się nie spotykamy. Ja przez to bardzo cierpię ponieważ bardzo ich lubiłam, a nawet kochałam jak braci. Jeszcze przed tą kłutnia chodziłam z K było mi dobrze, a teraz nie dość że straciłam bardzo bliską mi osobę czyli T to jeszcze moich najlepszych przyjaciół. No i znowu płacze jak to piszę, ja naprawdę cierpię. Mam jeszcze nadzieję, że będzie tak jak kiedyś - będziemy się wszyscy spotykać. Już nigdy nie będzie dokładnie tak samo bo nie będzie mojego T, ale przynajmniej podobnie. Ja ich wszystkich kocham jak rodzinę i nie potrafię o nich zapomnieć. Nie wiem co się stanie ze mną jeśli dalej ich nie będę widywać to wtedy będę codziennie płakać. Zadzwoniłabym do nich ale się boję, że źle zareagują. Mam jeszcze jedynie jako taki kontakt z W.P , ale znowu się przerwał bo nie mogę wysyłać sms ponieważ wyłączyli mi komórkę. Teraz jak już będę miała ją włączoną to wyśle mu sms, że ma ich wszystkich pozdrowić. No to tyle, ale to wszystko to naprawdę jest bardzo ciężkie i nie da się tego opisać. No to już tyle na dzisiaj."

Eh ciężki ten post był dla mnie... minęło już tyle lat...a jednak są rzeczy które nie przemijają. Nie będę nic pisać bo przecież ,,nie da się tego opisać" jak twierdzi 12 latka i 28 latka także 😉

Czasem wydaje mi się, że brak imion i używanie samych pierwszych liter bardzo dezorientuje czytelnika w sytuacji i zrozumieniu o co chodzi...jak myślicie? A może macie jakiś pomysł jak to rozwiązać?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 29.09.2002r., Niedziela