Bielsko-Biała, 14.09.2002 r., Sobota

Jest udało się !!! Znalezione, a dla mnie to duża wartość 😁 udało mi się ze strychu przynieść karton pełen skarbów, listów, kartek i wspomnień ... oczywiście pół wieczoru zajęło mi ogarnięcie tego wszystkiego i sumarycznie została mała kupka pamiątek, a reszta czeka na makulaturę 😊

Czytając pamiętniki 2000/2001 i 2001/2002 postanowiłam, że publikacja tego nie ma sensu. Nie ład, haos i brak ciągłości... Dlatego dziś cofne się w czasie do wakaji 2002 i od tego momentu wydaje mi się że będzie wszytko trzymało się w miarę ,,kupy,, 😉


,, (Bielsko-Biała, 14.09.2002 r., Sobota) Postanowiłam pisać pamiętnik na początku wakacji, ale na to wygląda że dopiero go teraz zaczęłam pisać. Teraz muszę opisać 2 miesiące do tyłu. Więc na koniec 5 klasy miałam 4,1 , ale M mnie i tak puściła do K (przyjaciółka) babci, która mieszka w Ogrodzieńcu. Byłam tam 2 tygodnie, poznałam nowych kolegów K i M, z którymi się bawiliśmy się codziennie. Byli tam też K kuzyni P i A ( codziennie graliśmy w piłkę nożną lub jeździliśmy nad wodę). Pod sam koniec pobytu, a około 2 godziny przed wyjazdem pokłuciłam się z niom, ale gdy K tata zawiózł ją na Fugasówke musiałyśmy się pogodzić. Potem pojechałam do domu.,,

C.d.n. 

Podobno zasnęłam pisząc - co wynika z kolejnego wpisu 😉

Komentarze

  1. Też z sentymentem wracam do staroci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na strychu mam jeszcze sporą stertę tego typu gazet :D sentyment nadal jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tych kalendarzach pisałam pamiętnik ;) gazety poszły już na makulaturę.

      Usuń
  3. Dopiero zaczęłam pisać dziennik, ale już sobie wyobrażam jak będzie cudnie wrócić do tego za kilkanaście lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilkanaście lat czytając będziesz odkrywać siebie na nowo :)

      Usuń
  4. Stare, dobre czasy. :-) Ciekawe co ja bym znalazła u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze są takie boxy z wspomnieniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuje, że ja swoich perełek nie zachowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys wszyscy mowili wyrzuc po co Ci to...a ja uparcie w pudle trzymałam ;)

      Usuń
  7. Wspaniale odnaleźć takie rzeczy sprzed lat. Prawdziwa Skarbnica wspomnień :)
    Pozdrawiam
    Karol Słobodzian
    www.sprzedajebolubie.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 29.09.2002r., Niedziela