Bielsko-Biała, 10.01.2003 r., Piątek

,,(Bielsko-Biała, 10.01.2003 r., Piątek) Nie pisałam znowu przez pół miesiąca ponieważ nie miałam czasu i chęci. Zacznę od tematu szkolnego, następnie rodzinnego i prywatnego. W szkole miałam ostatnio dużo stresów ponieważ z j.angielskiego groziła mi ndst, ecz dziś ją zdałam na dop. Z j.polskiego dostałam -bdb i to mi poprawiło chumor. W szkole są takie jajca. Cały czas Ł, K i Ja mówimy "o stary". Dzisiaj na lekcji wychowawczej były jajca ponieważ była uwaga w dzienniku o treści: "Grupa chłopców wchodząc do klasy 23 zaczyna rzucać szawkom próbując zrzucić miśka, a na dodatek stoją tam dwa kwiatki". Oczywiście P.K nie wiedział o co chodzi i K, a następnie Ł mu wytłumaczyli czyli wtedy P.K wkurzony zapytał kto to robił dokładnie, lecz nikt się nie przyznał, a wtedy P.K powiedział, że wpisuje chłopcą uwagę. Lecz wtedy P się odezwał swoim słynnym cytatem "ale jak ktoś coś powie to wtedy od tego kogoś dostanie po lekcjach". Po tych słowach Kaczy łeb się wkurzył i powiedział, że zrobimy tajne głosowanie. Ja głosowałam na M i C ponieważ oni to robili lecz reszta klasy wpisała jeszcze K i Z chociaż oni tego nie robią. Teraz sprawy rodzinne. B.M mi plecie taki śliczny sweter niebieski w paski z Panią Z. Nie wiem dlaczego ale jak oglądałam ślub syna Z G spodobał mi się i nie mogłam od niego spuścić oka, lecz gdyby nie miał żony brałabym się za niego przecież ma tylko 23 lata. Jeszcze super przeżycie ponieważ występuje w Debiucie. Resztę napiszę jutro bo piszę z zamkniętymi oczami"

Niestety brak końcówki roku 2002, a rok 2003 też będzie wybiórczo. Nie znalazłam wszystkich moich wpisów gdzieś się zagubiły przy przeprowadzkach.

Ten wpis pobił wszystkie a dokładnie cytuję "gdyby nie miał żony brałabym się za niego przecież ma tylko 23 lata" przypominam pisze 13 latka 😂


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 01.10.2002 r., Wtorek