Bielsko-Biała, 4.10.2002 r., Piątek

,,(Bielsko-Biała, 4.10.2002 r., Piątek) Dzisiaj jak widać piszę na kartkach bo mi już zabrakło miejsca w pamiętniku. Nic nie pisałam przez 2 dni bo musiałam się uczyć do egzaminu i nie miałam czasu. Z c histori przez ten czas dostałam +4, a z Polskiego -5 za zadanie domowe, +3 za pracę na lekcji, a -4 za dyktando. Jesze oprucz tego pisałam godzinny sprawdzian z Matmy. Dzisiaj kupiłam sobie nowego TWISTA ze zegarkiem i zaraz go będę czytać. Oprucz tego robiłam z K logo firmy DONAU. Wymyśliliśmy witraż i jeża namalowanego na kartce. Mamy nadzieję, że zdobędziemy 1 miejsce i otrzymamy komputer, 100 plecaków dla całej szkoły. Teraz zmienię już temat 17 października K jedzie do babci i chyba znowu tam pojadę. Bardzo się z tego cieszę. K znowu spotka swojego ukochanego i będzie miała dobry chumor. Ja natomiast postanowiłam już wszystkich chłopców olać , a to wszystko przez M. Bo on .... ,,

Reszta jutro ;) kilka uwag ...
- z góry przepraszam za błędy ortograficzne itp ale gdybym je poprawiała tekst stracił by autentyczność,
- pisząc stwierdziłam że imion osób nie będę używać gdyż Oni autentycznie są wśród nas i mogli by poczuć się urażeni; przy okazji jeśli ktoś z Was będzie czytać to serdecznie pozdrawiam i dziękuję że byliście/jesteście :)
- niestety nie mogę odnaleźć pierwszego swojego pamiętnika, ilość przeprowadzek w moim życiu gdzieś je skutecznie ukryła... (nie wykluczam, że przy Wielkanocnych pożądkach się odnajdą).


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 29.09.2002r., Niedziela