Bielsko-Biała, 19.09.2002 r., Czwartek

,,(Bielsko-Biała, 19.09.2002 r., Czwartek) Dzisiaj w szkole nic się nie wydażyło ciekawego oprócz tego, że A powiedziała abym sobie wybiła z głowy M bo on kocha K, a K jego. W tej chwili się załamałam, ale żeby nie psuć K chumoru prubowałam tego nie ukazywać. K się strasznie cieszyła ponieważ jutro jedzie do swojej babci i tam zobaczy swojego ukochanego. Prosiła mnie już wcześniej, żebym z niom jechała, a ja i moja M się zgodziła. Wczoraj tylko dostałam 4 z historii więc zdecydowałam, że nie będę opisywać tego dnia. Następną notkę zrobię dopiero w Niedziele lub Poniedziałek, dlatego bo jadę i mnie nie będzie.,,

Zaraz postaram zrobić kolejny wpis ;)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 29.09.2002r., Niedziela