Bielsko-Biała, 17.09.2002 r., Wtorek

,,( Bielsko-Biała, 17.09.2002 r., Wtorek) Dzisiaj chciałam opisać rozpoczęcie roku szkolnego i pare dni w szkole więc posłuchajcie. Na rozpoczęcie roku byłam w dżinsach i w K bluzce, a ona tak jak ja tylko, że w mojej bluzce. Przywitaliśmy się z wszystkimi i postanowiłam ja i K się w tym roku wziąść za naukę bo chcemy iść do innego gimnazjum. Chyba pójdziemy do 16 z dwóch powodów: chodzi tam M i jest wysoki poziom. W parę dni, a dokładnie w ciągu półtora tygodnia zarobiłam takie oceny: z matmy 4, z j.polskiego -4,+3,3, z przyrody +,+, i to wszystko. Prubowałam zapytać się M czy będzie ze mną chodzić, ale on twierdzi, że nie wie. A jego siostra powiedziła mi że jemu podoba się dziewczyna z bloku, a jej się podoba M, lecz wiem że napewno ze sobą jeszcze nie chodzą. Ja się jeszcze nie poddałam lecz spodziewam się że przegram. Więcej na dzisiaj nie chce mi się pisać bo teraz robię wróżbę na chłopaka (może mi się powiedzie!), lecz wiem tyle że go kocham już 6 miesięcy.,,

Patrząc przez pryzmat czasu założenie ,,wziąć się za naukę,, miało się nie jak do rzeczywistości i ocen już w pierwszym tygodniu nauki...ale grunt to mieć jakieś założenia 🤣 a Wy pamietacie swoje oceny na koniec szkoły podstawowej??

W dzisiejszym wpisie ,,wróżba na chłopaka,, wygrywa bez dwóch zdań, a Wy jak sądzicie??



Komentarze

  1. W ósmej klasie moje oceny nie powalały, ale później w szkole średniej było już dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kiedyś prowadziłam pamiętnik, ale wzdychałam raczej do gwiazdorów z plakatów; też co roku obiecywałam sobie "wziąć się za naukę" hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Branie się za naukę'' to jedno z tych popularniejszych postanowień – szkoda, że tak jak odchudzanie rzadko wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 29.09.2002r., Niedziela