Bielsko-Biała, 15.09.2002.r. Niedziela

,,(Bielsko-Biała, 15.09.2002.r. Niedziela) Nie dokończyłam wczoraj pisać bo zasnęłam, no ale teraz piszę dalej. Jak już przyjechałam do domu to mama mi powiedziała, że jedziemy do Horwacji na wyspę Uglian. Byłam tam 10 dni. Jak z tamtąt przyjechałam to na drugi dzień pojechałam do K babci. Poszliśmy od razu do kuzyna K czyli I i chlapaliśmy się wodą z basenu. Wtedy kolega kuzyna P zapytał się mnie ile waże i wtedy K się zbuntowała - zaczęła się kłutnia. Później z P, M, I, K i zemną oczywiście z rodzicami pojechaliśmy nad wodę i podtapialiśmy się z chłopakami. W następnych dniach nic się nie działo tylko 3 dni przed wyjazdem zapoznaliśmy się z łaciatym (D), Młodym (M) i z Gumisiami (K i K). Nie chcieliśmy z tamtąd wyjeżdżać ponieważ całymi wieczorami przesiadywali pod naszymi oknami. Często przynosili nam owoce od sąsiadów i żucali nam nimi w okno czyli chodzili na dzierżawę. Chcieliśmy iść, ale się nie udało bo nie zdążyliśmy ponieważ musieliśmy jechać do Lalik. W tym czasie K się zakochała w M, ja nie przeczę on mi się też podobał, lecz zakochałam się w M z Bielska. K ledwo co przyjechaliśmy to chciała z tamtąd jechać bo tęskniła za M. Na drugi dzień moja M po nas przyjechała i zaplanowaliśmy sobie, że jutro pojedziemy pociągiem do Zawiercia, a z tamtąd odbierze nas K dziadek.... c.d.n.,,

ACH ... te zakochania nastoletnie...takie to było..hmmm...no właśnie jakbyście to nazwali?

Wiecie co...Ale teraz patrząc na to z perspektywy czasu podziwiam naszych rodziców, za cierpliwość i wyrozumiałość...przecież oni dobrze wiedzeli, że te nasze zakochania to nic z rzeczywistością wspólnego nie mają 😂



Komentarze

  1. Hehehe nie ma to jak nastoletnie miłości i "motyle w brzuchu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I te kłótnie nastoletnie 😀 o co nam tak wydaję się ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe kłótnie i wiara, że cały świat należny do mnie 😂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 29.09.2002r., Niedziela