Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

,,(Bielsko-Biała, 18.01.2003 r., Sobota) Nie pisałam na następny dzień ponieważ nie miałam czasu. Niedawno spotkałam się z K, a dokładnie 1 stycznia na moich urodzinach. Ponieważ dostałam "

I koniec 😑 nie wiem o co chodzi ale wpis urwany w połowie a właściwie na samym początku.

,,(Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek) Przez ferie i resztę czasu nic nie pisałam bo mi się nie chciało. W pierwszy tydzień przygotowywałam się do castingu Debiut w polsacie. 1 lutego odbył się w Krakowie. Pojechałam tam z B, z O i jako kierowca P.S. M nie mogla bo pracowala. Na miejscu B widząc tłum postanwiła zrobić haje, ale przed tym poszliśmy sprawdzić dokąd się ciągnie ta kolejka. Okazało się że do końca chodnika....c.d.n."


Z faktu że pierwszy wpis jest, a tak jak by go nie było postanowiłam na zachętę zacząć kolejny ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bielsko-Biała, 20.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 13.02.2003 r., Czwartek

Bielsko-Biała, 01.10.2002 r., Wtorek